Search

Αγγελία Εργασίας: Στέλεχος  Λογιστηρίου

Η Αλληλεγγύη Λέσβου λειτουργεί από το 2012 και πιστεύει σε μια ανοιχτή κοινωνία χωρίς ρατσισμό και διακρίσεις Η αποστολή της LeSol είναι να παρέχει κοινοτικά χώρους αλληλεγγύης και το όραμά της είναι να εμπνεύσει την κοινωνία και να επεκτείνει το μοντέλο αλληλεγγύης της, το οποίο προάγει την ισότητα, την εμπιστοσύνη και τον σεβασμό μεταξύ των ανθρώπων και για το περιβάλλον, τη δημιουργικότητα, την ενδυνάμωση και τη δραστήρια συμμετοχή.

Αγγελία Εργασίας: Στελεχος  Λογιστηριου

Έργο / Τμήμα: Τμήμα Οικονομικών, Lesvos Solidarity  

Τύπος Σύμβασης: Ορισμένου Χρόνου με δυνατότητα επέκτασης  

Ώρες ανά εβδομάδα: Πλήρης απασχόληση 40 ώρες/εβδομάδα  

Επισκόπηση του Έργου και της Θέσης:  Ο Βοηθος Λογιστηριου αναφέρεται στον Συντονιστή Οικονομικών/Διοικητικών/Ανθρώπινου Δυναμικού και συνεργάζεται με τον  Υπάλληλο  Οικονομικων. Ο ρόλος απαιτεί προσοχή στη λεπτομέρεια για τεχνικά ζητήματα και μεθοδική προσέγγιση.

Κύριοι στόχοι / ευθύνες του ρόλου:  

– Παρακολούθηση και επεξεργασία όλων των συναλλαγών σύμφωνα με τις εθνικές κανονιστικές διατάξεις, συμπεριλαμβανομένων όλων των τιμολογίων, μηνιαίων αποδοχών, εξόδων ταξιδιού και διαχείρισης μετρητών.

– Ανάπτυξη, ενημέρωση και επίβλεψη της επιτυχούς εφαρμογής των Τυποποιημένων Λειτουργικών Διαδικασιών (SOPs) για όλες τις διαδικασίες που σχετίζονται με τα οικονομικά, συμπεριλαμβανομένων των προμηθειών σε συνεργασία με τα αρμόδια τμήματα.

– Ανάπτυξη, διαχείριση και ενημέρωση πολιτικής και εσωτερικών ελέγχων για τη διαχείριση των οικονομικών και τις διαδικασίες προμηθειών που σχετίζονται με τα οικονομικά, συμπεριλαμβανομένης της εφαρμογής διαδικασιών και πολιτικών κατά της διαφθοράς σε όλα τα γραφεία.

– Ανάπτυξη και παρακολούθηση προϋπολογισμών για όλα τα έργα και τμήματα και παροχή έγκαιρων και εγκυρων αναφορών.

– Συνεργασία με την ομάδα συγκέντρωσης πόρων και τον υπάλληλο Οικονομικων για την παρακολούθηση των δαπανών των πόρων σύμφωνα με τις συμφωνίες χρηματοδότησης και συνεχή ενημέρωση της αναφοράς συγκέντρωσης πόρων.

– Συγκριση και αντιπαραβολή περιουσιακών στοιχείων και αποθεμάτων σε όλα τα έργα / τμήματα με τους Γενικούς Λογαριασμούς σε στενή συνεργασία με την ομάδα Logistics.

– Συλλογή, ανάλυση και ερμηνεία δεδομένων για το μηνιαίο κλείσιμο των οικονομικών, την αναφορά και την πρόβλεψη.

– Δημιουργία και διανομή μηνιαίων οικονομικών αναφορών και προβλέψεων για δαπάνες, (συνεισφερόμενα) έσοδα και ταμειακή ροή για τη στήριξη της διαδικασίας λήψης αποφάσεων της συντονιστικής ομάδας.

– Διαχείριση προβλημάτων και διαφορών τιμολόγησης.

– Έλεγχος και  σύγκριση / αντιπαραβολή όλων των λογαριασμών κατά το μηνιαίο κλείσιμο.

– Ενημέρωση και επικοινωνία όλων των αλλαγών των εθνικών κανόνων, κανονισμών και πολιτικών σχετικά με λειτουργικά ζητήματα όπως η επιλογή προμηθευτών, προμήθειες, διαχείριση οικονομικών, συμβάσεις και επιχορηγήσεις, διαχείριση αποθεμάτων κλπ.

– Διαχείριση εξωτερικών ελέγχων που σχετίζονται με τα οικονομικά, τις προμήθειες και τη διοίκηση.

– Διευκόλυνση της εφαρμογής προσαρμοσμένων αλλαγών στο λογιστικό σύστημα.

– Διατήρηση συστήματος αρχειοθέτησης για οικονομικά και λογιστικά έγγραφα.

– Καλλιέργεια και διατήρηση ενός σεβαστού εργασιακού περιβάλλοντος όπου επικρατεί ατμόσφαιρα εμπιστοσύνης και ακεραιότητας, και όλοι είναι υπεύθυνοι για τη συμπεριφορά και την απόδοσή τους.

Απαιτούμενος τίτλος σπουδών / εμπειρία:  

– Πανεπιστημιακός τίτλος σπουδών στη Λογιστική και Χρηματοοικονομικά, Διοίκηση Επιχειρήσεων ή άλλο σχετικό τομέα.

– Τουλάχιστον 4-5 χρόνια σχετικής εργασιακής εμπειρίας.

– Άπταιστα Ελληνικά και Αγγλικά. Οποιαδήποτε άλλη γλώσσα θα θεωρηθεί πλεονέκτημα.

– Πολύ καλή γνώση MS Excel, Word και PowerPoint και γενικά ικανότητα χρήσης της τεχνολογίας.

– Καλές προφορικές και γραπτές επικοινωνιακές δεξιότητες.

– Αναλυτικές δεξιότητες.

– Αξιόλογες οργανωτικές και διοικητικές δεξιότητες, συμπεριλαμβανομένης της ικανότητας διαχείρισης προτεραιοτήτων.

Απαιτουμενα Προσοντα:  

– Υψηλός βαθμός εμπιστευτικότητας.

– Ικανότητα επιρροής και συμβουλής χωρίς ηθικό ή νομικό συμβιβασμό.

– Ομαδικότητα.

– Ανοιχτός σε διαφορετικούς πολιτισμούς, κοινωνικά υπόβαθρα και ιδέες.

– Ικανότητα εργασίας σε ασταθές και μεταβαλλόμενο περιβάλλον.

Η Lesvos Solidarity είναι ΑΜΚΕ (Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία) εγγεγραμμένη στο Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου και είναι πιστοποιημένη με ISO 2001:2015. Η οργάνωση εργάζεται συνεργατικά μεταξύ των τμημάτων και η LeSol επαινεί μια κουλτούρα όπου τα μέλη της ομάδας βοηθούν ο ένας τον άλλον και συνεργάζονται. Τα μέλη της ομάδας είναι ευπρόσδεκτα να συμμετέχουν ενεργά σε εκδηλώσεις, σεμινάρια, εργαστήρια και συζητήσεις που σχετίζονται τόσο με τον ρόλο τους όσο και με το έργο της οργάνωσης.

Για να υποβάλετε αίτηση:  

Αν μοιράζεστε το όραμά μας και θεωρείτε ότι έχετε τις δεξιότητες, την εμπειρία και το κίνητρο που απαιτούνται για αυτόν τον ρόλο, παρακαλώ στείλτε:

– Το βιογραφικό σας σημείωμα με links για τα δημοσιευμένα έργα σας, αν υπάρχουν (σημαντικές δημοσιεύσεις, άρθρα, αναρτήσεις στο FB, συνεντεύξεις, εκστρατείες κ.λπ.), και

– Ενα συντομο motivation-letter  στο recruitment.lesol@gmail.com  & myrikou.hr.lesol@gmail.com πριν από την 23η Αυγουστου 2024..

Παρακαλούμε σημειώστε: Καθώς επιθυμούμε να καλύψουμε αυτή τη θέση το συντομότερο δυνατόν, ενδέχεται να ολοκληρώσουμε τη διαδικασία πρόσληψης πριν από την προθεσμία υποβολής αιτήσεων και επομένως προτρέπουμε τους ενδιαφερόμενους υποψηφίους να υποβάλουν αίτηση το συντομότερο δυνατόν. Με την υποβολή αίτησης για αυτήν τη θέση, οι αιτούντες παρέχουν τη συγκατάθεσή τους στη Lesvos Solidarity να επεξεργαστεί τα δεδομένα που παρέχονται για σκοπούς πρόσληψης.

Image by wayhomestudio on Freepik