Search

Ισχυρή ταυτότητα για το 5ο AGRO QUALITY FESTIVAL 2014

Στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεχούς παρουσίας των επιχειρήσεων παραγωγής τροφίμων & ποτών των νησιών του Βορείου Αιγαίου στα μεγαλύτερα εμπορικά γεγονότα της Ελλάδας και του εξωτερικού που εφαρμόζεται τα τελευταία χρόνιαη Π.Β.Α. συμμετείχε με μεγάλη επιτυχία στο “5ο AGRO QUALITY FESTIVAL 2014”, που διοργανώθηκε την περασμένη εβδομάδα από τον «Ευρωπαϊκό Οργανισμό Στρατηγικού Σχεδιασμού» στο Στάδιο Ειρήνης & Φιλίας (Νέο Φάληρο, Αθήνα) και τελούσε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας και της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας.  

Μεγάλος χορηγός της συμμετοχής της Π.Β.Α. και των 30 επιχειρήσεων από τα νησιά του Βορείου Αιγαίου που συμμετείχαν στο 80 τ.μ. περίπτερο, ήταν η ακτοπλοϊκή εταιρεία “BLUE STAR FERRIES”, ενώ τη συμμετοχή συνέδραμε και η ακτοπλοϊκή εταιρεία “HELLENIC SEAWAYS”.

agro quality 5 Χαρακτηριστικό του festival αυτού, που αποτελεί πλέον έναν καταξιωμένο ετήσιο θεσμό και η Π.Β.Α. συμμετέχει αδιαλείπτως σε όλες τις διοργανώσεις από το 2010 μέχρι σήμερα λόγω του αυξημένου ενδιαφέροντος που πάντα δείχνουν οι τοπικές επιχειρήσεις του κλάδου τροφίμων & ποτών, είναι ότι δεν πρόκειται για μία κλασική εμπορική έκθεση που απευθύνεται σε  αντιπροσώπους χονδρικής και επαγγελματίες επισκέπτες (όπως συμβαίνει με τη HO.RE.CA, τη DETROP, τη FOODEXPO, κ.α., στις οποίες πρόσφατα συμμετείχε η Π.Β.Α.), αλλά για ένα bazaar που στοχεύει απευθείας στους απλούς καταναλωτές – δυνητικούς αγοραστές και ιδιαίτερα αυτούς των νοτίων προαστίων. Σε αντίθεση με τις εμπορικές εκθέσεις, όπου απαγορεύονται ρητά οι πωλήσεις, το “AGRO QUALITY FESTIVAL” δίνει ιδιαίτερη έμφαση και βαρύτητα στη λιανική πώληση αγροτικών προϊόντων προς το ευρύ κοινό που το επισκέπτεται, προκειμένου να βοηθηθούν οι μικρότερες παραγωγικές επιχειρήσεις να αποκτήσουν μεγαλύτερη εξωστρέφεια και να κάνουν σταδιακά βήματα προς νέες αγορές.

Για το λόγο αυτό, στο ενιαίο stand της Π.Β.Α., συμμετείχαν για πρώτη φορά και αρκετές μικρές  επιχειρήσεις, που μέχρι σήμερα δεν είχαν δραστηριοποιηθεί εκτός των γεωγραφικών ορίων του Βορείου Αιγαίου. Οι επιχειρήσεις αυτές, είχαν την ευκαιρία να αποκτήσουν μια πρώτη επαφή με τη μεγάλη αγορά της Αθήνας και να θέσουν τις βάσεις για μελλοντικές συνεργασίες στο λεκανοπέδιο της Αττικής. Το γεγονός δε, ότι το festival φέτος πραγματοποιήθηκε λίγο πριν τις Πασχαλινές διακοπές, ενδυνάμωσε το αγοραστικό ενδιαφέρον των Αθηναίων καταναλωτών και δημιούργησε  συνθήκες υψηλής επισκεψιμότητας. 

Το stand του Βορείου Αιγαίου τίμησε με την παρουσία του ο Αντιπρόεδρος του Ε.Ο.Τ. κ. Χριστόφορος Καπαρουνάκης. Την Π.Β.Α. εκπροσώπησε ο Περιφερειακός Σύμβουλος Χίου κ. Κωνσταντίνος Στούπος, ενώ το γενικό συντονισμό της συμμετοχής είχε ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Ηρακλής Βερβέρης και την οργάνωση της όλης αποστολής – παρουσίας των επιχειρήσεων ο υπεύθυνος marketing της Π.Β.Α. κ. Πάνος Πίτσιος.

Ο τρόπος που οργανώθηκε η συμμετοχή της Π.Β.Α., βασίστηκε στο ιδιαίτερα αποτελεσματικό μοντέλο που η Π.Β.Α. έχει καθιερώσει σε όλες τις εκθέσεις τροφίμων, ποτών & συναφών προϊόντων που συμμετέχει (εν σειρά, κατά νησί και κατά επιχείρηση τοποθέτηση των προϊόντων του Βορείου Αιγαίου, με αποφυγή γειτνίασης ομοειδών προϊόντων). Εκτός της γενικότερης προώθησης της παραγωγικής φυσιογνωμίας του Βορείου Αιγαίου ως περιοχής που παράγει αγροτικά προϊόντα υψηλής ποιότητας, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ταυτόχρονη προβολή των “brand names” της κάθε επιχείρησης, ώστε να αποκτά ουσία και πραγματικό νόημα η κάθε επιχειρηματική συμμετοχή, λόγω της εξοικείωσης του κάθε επισκέπτη με τις τυποποιητικές φίρμες. Στις συμμετέχουσες επιχειρήσεις διατέθηκε εξατομικευμένος χώρος – ατομικό booth, ο οποίος εξασφάλιζε την απαραίτητη ανεξαρτησία – ιδιαιτερότητά της, δίνοντας τη δυνατότητα παράλληλα με τα επιχειρησιακά ή προϊοντικά banners της, να εκθέτει τα προϊόντα και το έντυπο υλικό της, πραγματοποιώντας ταυτόχρονα γευσιγνωστικές δοκιμές και λιανικές πωλήσεις προς το ευρύ κοινό του festival.

Το φετινό “5ο Agro Quality festival” είχε μία ισχυρή ταυτότητα, αφού εκτός της λειτουργίας του καθιερωμένου “αγροτικού χωριού”, με αναπαραστάσεις παραγωγής σε ειδικά σχεδιασμένα εργαστήρια, των σπουδαιότερων αγροτικών προϊόντων (παραδοσιακό ελαιοτριβείο, τυροκομείο του χωριού, εργαστήρι παραδοσιακών ζυμαρικών, ελληνικός πετρόμυλος, παλιό οινοποιείο, παρασκευαστήριο πράσινου σαπουνιού, μελισσοκομείο και κυψέλες, ζύμωμα και ψήσιμο ψωμιού, κ.α.), περιλάμβανε και μια πλειάδα παράλληλων εκδηλώσεων, όπως μαγειρική με τα προϊόντα της υπαίθρου από σπουδαστές της Σχολής “ETOILE STUDIES”, show γαστρονομίας από διάσημους chef, δράσεις – meetings δικτύωσης των ελληνικών αγροτικών επιχειρήσεων σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο με επιλεγμένους εμπορικούς αντιπροσώπους από την Ελλάδα και το εξωτερικό, συνέδριο αγροτικής επιχειρηματικότητας, κ.λπ.

Επιπλέον, την τελευταία ημέρα του festival και ενώ τα προϊόντα του Βορείου Αιγαίου είχαν την τιμητική τους μέσω επιδείξεων ζωντανής μαγειρικής και παρουσίασης τοπικών παραδοσιακών  συνταγών, οι μικροί και μεγάλοι επισκέπτες είχαν την εξαιρετική ευκαιρία να θαυμάσουν  χορευτικά σχήματα με ζωντανή παραδοσιακή μουσική από το Λεσβιακό Πολιτιστικό Σύλλογο Ανεμοτισσίων της Αθήνας, ο οποίος φρόντισε παράλληλα με τα τοπικά προϊόντα, να προωθήσει με τον καλύτερο τρόπο τις παραδόσεις, τα ήθη και τα έθιμα των νησιών.

Οι επιχειρήσεις από τα νησιά του Βορείου Αιγαίου καθώς και από καταστήματα της Αθήνας (με αποκλειστική λιανική πώληση τοπικών παραδοσιακών προϊόντων), που έναντι οικονομικής επιβάρυνσης έδωσαν το παρόν στο μεγάλο stand της Π.Β.Α., με τη φυσική παρουσία εκπροσώπου ή εκπροσώπων τους, ήταν:

 

  1. 1.      “ΣΤΕΦΟΣ”: ΠΟΤΟΠΟΙΪΑ ΧΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΜΟΝΟΓΙΟΥΔΗ
  2. 2.      ΚΑΤΣΙΚΗΣ Σ. ΗΛΙΑΣ: ΛΙΑΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
  3. 3.      “ΚΑΚΙΤΣΗΣ” ΠΟΤΟΠΟΙΪΑ ΧΙΟΥ: ΟΥΖΟ «ΑΝΤΡΙΚΙΟ»
  4. 4.      “ΤΑ ΧΕΡΙΣΙΑ ΤΗΣ ΣΜΑΡΑΓΔΑΣ”: ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΖΥΜΑΡΙΚΑ ΧΙΟΥ
  5. 5.      ΚΑΡΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ: ΕΜΠΟΡΙΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
  6. 6.      “ΧΙΩΤΙΚΟ ΚΕΛΑΡΙ”: ΖΥΜΑΡΙΚΑ ΧΙΟΥ
  7. 7.      “ΣΤΟΥΠΑΚΗΣ”: ΠΟΤΟΠΟΙΪΑ ΧΙΟΥ
  8. 8.      “ΤΣΑΝΤΙΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ”: ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΕΜΦΙΑΛΩΣΗ & ΕΜΠΟΡΙΟ ΟΙΝΟΥ ΙΚΑΡΙΑΣ
  9. 9.      “ΤΕΣΚΟΣ Γ. ΣΠΥΡΟΣ”: ΓΛΥΚΑ ΙΚΑΡΙΑΣ
  10. 10.   “ΛΗΜΝΙΑ ΓΗ”: ΛΙΑΝΙΚΟ & ΧΟΝΔΡΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΛΗΜΝΟΥ & ΛΕΣΒΟΥ
  11. 11.  “ΓΕΥΣΕΙΣ ΛΗΜΝΟΥ – ΦΩΤΕΙΝΗ ΓΚΑΡΑΛΗ”: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΖΥΜΑΡΙΚΑ – ΦΛΩΜΑΡΙΑ ΛΗΜΝΟΥ
  12. 12.  ΚΟΥΚΟΥΛΙΘΡΑΣ Ν. & ΥΙΟΙ Ο.Ε.: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΚΡΑΣΙ ΛΗΜΝΟΥ
  13. 13.   ΜΑΡΚΑΚΗΣ Γ. & Σ.: ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΛΗΜΝΟΥ
  14. 14.  ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΛΗΜΝΟΥ: ΜΕΛΙ ΛΗΜΝΟΥ
  15. 15.  ΚΟΚΚΙΝΟΦΟΡΟΣ ΠΡ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Ε.Π.Ε.: ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΛΕΣΒΟΥ
  16. 16.  TERRA LESVIKA: ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΛΕΣΒΟΥ
  17. 17.  “ΠΕΡΙ ΛΕΣΒΟΥ”: ΛΙΑΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΛΕΣΒΟΥ – ΛΗΜΝΟΥ
  18. 18.  “Δ.Δ. ΓΙΑΝΝΑΤΣΗ Ε.Π.Ε.”: ΠΟΤΟΠΟΙΙΑ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΛΕΣΒΟΥ
  19. 19.  FAENA PRODUCTS”: ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ & ΣΑΠΟΥΝΙ ΛΕΣΒΟΥ
  20. 20.  ΣΕΛΑΔΙ: ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΛΕΣΒΟΥ
  21. 21.  ΒΕΜΒΕΤΣΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ: ΛΙΑΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΛΕΣΒΟΥ
  22. 22.  ΜΑΤΘΑΙΟΥ Ι. ΥΙΟΙ: ΠΟΤΟΠΟΙΪΑ ΛΕΣΒΟΥ ΟΥΖΟ “MATIS
  23. 23.  “ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΜΑΝΤΑΜΑΔΟΥ”: ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΛΕΣΒΟΥ
  24. 24.  ΛΕΒΑ Α.Ε.: ΟΥΖΟ “ΣΜΥΡΝΙΩ”, ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΒΡΩΣΙΜΕΣ ΕΛΙΕΣ & ΑΛΙΠΑΣΤΑ ΛΕΣΒΟΥ
  25. 25.  ΕΛΠΑ Α.Ε. ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΠΑΡΙΣΒΑ: ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΛΕΣΒΟΥ
  26. 26.  ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΣΤΥΨΗΣ: ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΛΕΣΒΟΥ
  27. 27.  ΚΟΤΖΑΓΚΙΟΖΗΣ ΙΓΝΑΤΗΣ: ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΛΕΣΒΟΥ
  28. 28.  “ΜΕΛΟΣΤΑΓΜΑ”: ΠΡΟΤΥΠΟ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΛΕΣΒΟΥ
  29. 29.  “ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι. Ε.Π.Ε.”: ΠΟΤΟΠΟΙΪΑ ΛΕΣΒΟΥ
  30. 30.  “ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ”: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΓΛΥΚΑ ΛΕΣΒΟΥ

  Ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Ηρακλής Βερβέρης, αφού ευχαρίστησε τις παραγωγικές επιχειρήσεις και τις χορηγούς ακτοπλοϊκές εταιρείες, που συνέβαλαν δυναμικά στην προσπάθεια παρουσίασης της αγροτικής – παραγωγικής  φυσιογνωμίας του Βορείου Αιγαίου μέσω του “5ου AGRO QUALITY FESTIVAL 2014”, δήλωσε ότι η Π.Β.Α. για ακόμη μία φορά έδωσε το παρών σε ένα καταξιωμένο εμπορικό γεγονός, στηρίζοντας ενεργά την ανάπτυξη της εξωστρεφούς επιχειρηματικότητας, ιδιαίτερα των νέων και μικρών επιχειρήσεων, ενώ ευχήθηκε να υπάρξει ευόδωση των στόχων και αποτελεσματικότητα στις πωλήσεις τους. Τέλος, τόνισε ότι η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου θα συνεχίσει και θα εντατικοποιήσει την ενεργό στήριξη της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων της περιοχής, προς υφιστάμενες και νέες αγορές.