Search

O Σύλλογος Γονέων του Μουσικού σχολείου απαντά σε δημοσιεύματα σχετικά με τη “συγκατοίκηση” με το 5ο

Επιβάλετε να απαντήσουμε σε όσα σημεία μας αφορούν και δηλώνουμε εξ αρχής ότι δεν ήταν, αλλά και δεν είναι σκοπός μας να έρθουμε σε αντιπαράθεση μαζί σας. Μπορούσατε να επικοινωνήσετε μαζί μας και να σας λύσουμε τυχόν απορίες και όχι να βασίζετε την ανακοίνωση σας σε δημοσιεύματα που ίσως και να μην ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Ο σύλλογος μας έστειλε και δελτίο τύπου, όπου καταγράφουμε ξεκάθαρα τον σκοπό και τις προτάσεις, και όχι αποφάσεις που πάρθηκαν στη συνάντηση.

Αναφέρεστε στη συνάντηση των φορέων που συγκαλέσαμε το Σάββατο 9/2/2018. Υπάρχει το ερώτημα, γιατί δεν κληθήκατε στη συνάντηση αυτή και υποστηρίζετε ότι πάρθηκαν αποφάσεις ερήμην σας (με βάση δημοσιεύματα του τύπου ).

Σας ενημερώνουμε, λοιπόν, ότι η συνάντηση αυτή είχε σαν μοναδικό σκοπό την επίλυση του στεγαστικού προβλήματος του σχολείου μας (κι όχι συζήτηση για το υπάρχον κτίριο που θα σήμαινε η πρόσκλησή σας). Στόχευε στο να βρεθεί μεγάλο κτίριο που θα μπορούσε να μεταφερθεί το Μουσικό σχολείο και οι φορείς κλήθηκαν να βοηθήσουν γι αυτό (για το λόγο αυτό ζητήσαμε να είναι παρόντες Βουλευτές, Περιφέρεια, Ένωση, οι οποίοι δεν έχουν καμία σχέση με αποφάσεις ανακατανομής αιθουσών).Επιπλέον, ζητήθηκε και η βοήθειά τους στην ανέγερση του νέου σχολείου, στην περίπτωση που αγορασθεί το οικόπεδο (ελπίζουμε ότι πολύ σύντομα θα υπάρξει λύση).

Για την συνάντηση αυτή κρατήθηκαν πρακτικά (μαγνητοφωνήθηκαν πρώτα, αφού είχαμε την συναίνεση όλων των παραβρισκόμενων) τα οποία και έχουμε απομαγνητοφωνημένα και αποδεικνύουν το ανυπόστατο των δημοσιευμάτων (μπορείτε, όποτε θέλετε, να συναντηθούμε και να τα διαβάσετε).

Η μη συμμετοχή σας σε αυτή την συνάντηση (για την οποία διαμαρτύρεστε) οφείλεται στο ότι δεν υπήρχε σκοπός τη δεδομένη στιγμή να τεθεί οποιοδήποτε ζήτημα που αφορούσε το υπάρχον κτίριο.

Κατά την διάρκεια της συνάντησης οι συμμετέχοντες κατέθεσαν προτάσεις και, όταν ακούσθηκε κάποια στιγμή πρόταση για την ανακατανομή αιθουσών στο υπάρχον κτίριο, ο συντονιστής της συνάντησης (Πρόεδρος του συλλόγου γονέων του Μουσικού μαζί με κάποιους από τους συμμετέχοντες) ανέφεραν ότι δεν μπορούμε να το συζητήσουμε, διότι δεν υπήρχε εκπρόσωπος του σχολείου σας. Ακούστηκαν και λύσεις για προκάτ.

ΔΕΝ αποφασίσθηκε τίποτα από όσα αναφέρονται στην ανακοίνωση σας (ούτως ή άλλως η συνάντηση έγινε για να υπάρξουν προτάσεις). Νομίζουμε ότι γνωρίζετε πως, όσα αφορούν τη διαχείριση των σχολικών κτιρίων, ανήκουν στην αρμοδιότητα του Δημοτικού Συμβουλίου, μετά από εισήγηση των Δ/νσεων Α΄ και Β΄ βαθμιας εκπ/σης και όχι στους συλλόγους γονέων. Αυτό στο οποίο όλοι συμφώνησαν ήταν να προχωρήσει η άμεση αντικατάσταση των 2 προκάτ που είναι σε άθλια κατάσταση.

Μετά το πέρας της συνάντησης και μέχρι πριν από λίγες μέρες προσπαθούσαμε να βρούμε κάποιο κτίριο που να πληροί τις προϋποθέσεις για σχολείο χωρίς, όμως, αποτέλεσμα.

Συνεπώς τώρα θα πρέπει να μιλήσουμε για τον τρόπο συγκατοίκησης.

Συγκατοίκηση, διότι σε αυτό το κτίριο, που είναι κατασκευασμένο για 2 σχολεία, είναι τοποθετημένα το 5Ο Γυμνάσιο και το Μουσικό σχολείο. Κανένα σχολικό κτίριο δεν ανήκει σε κάποιο σχολείο. Ό,τι δικαιώματα έχει το 5Ο Γυμνάσιο, τα αντίστοιχα έχει και το Μουσικό, πράγμα που όλοι ως γονείς οφείλουμε να το κατανοήσουμε. Το ότι ψάξαμε χώρο για να μεταφερθούμε, δεν σημαίνει ότι στο υπάρχον κτίριο δεν βρίσκεται δικαιωματικά το Μουσικό (έχουμε υποχρέωση σαν σύλλογος να ψάχνουμε τις καλύτερες συνθήκες μάθησης για τα παιδιά μας και αυτό πράξαμε, διότι έχουμε και εμείς πολλά προβλήματα με τον τρόπο συγκατοίκησης, που δεν ήταν και δεν είναι επιλογή των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων).

Υπάρχει αναφορά στην ανακοίνωση σας ότι κατά παρέκκλιση του νόμου έγινε αύξηση των τμημάτων του Μουσικού σχολείου, διότι δεν έχει τις κατάλληλες υποδομές.

Μήπως κατά παρέκκλιση του νόμου το σχολείο μας τόσα χρόνια δεν έχει τις αίθουσες που του αναλογούν σε ένα κτίριο που συστεγάζεται ;

Μήπως κατά παρέκκλιση του νόμου αυξάνονται τα τμήματα του 5ου Γυμνασίου σε αίθουσες που δεν του αναλογούν;

Μήπως κατά παρέκκλιση του νόμου τα παιδιά του Μουσικού βρίσκονται σε προκάτ αίθουσες (δεν είναι οι πλέον ενδεδειγμένοι χώροι για μάθηση ) ενώ θα έπρεπε να συμβαίνει το ίδιο και για το 5ο Γυμνάσιο;

Το σύνταγμα, στο οποίο αναφέρεστε, προβλέπει ισονομία για όλους του μαθητές.

Σε σχέση με τις καταλήψεις αιθουσών (δεν υφίσταται κατάληψη, υπήρξε συναίνεση στο να την χρησιμοποιήσουμε) που αναφέρετε, να επισημάνουμε, ξανά, ότι δεν έχουμε τις αίθουσες που μας αναλογούν με βάση τη συγκατοίκηση.

Αφού έχετε πρόβλημα με τα μουσικά όργανα, προτείνουμε να αποδοθούν στο Μουσικό οι αίθουσες που του αναλογούν, οι οποίες να είναι σε μία πλευρά του κτιρίου και εκεί να τοποθετήσουμε τα μουσικά μας όργανα, τα οποία θα εμποδίζουν μόνο τις τάξεις του Μουσικού που θα είναι δίπλα και έτσι λύνεται του πρόβλημα.

Φυσικά, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε προκάτ αίθουσες και εσείς για να λειτουργήσει το σχολείο σας. Τόσα χρόνια το Μουσικό στριμώχνεται και κάνει μάθημα σε προκάτ, για να μην πειραχθεί τίποτα από το 5Ο .

Στο Μουσικό φοιτούν 150 μαθητές και έχει αυξητικές τάσεις (τις οποίες πρέπει να τις υποστηρίξουμε, διότι είναι το μοναδικό Μουσικό σχολείο του νομού μας). Ισονομία σημαίνει, λοιπόν, 60% των αιθουσών στο 5ο με βάση τους 250 μαθητές και 40% στο Μουσικό για 150

μαθητές και όχι 75% στο 5ο και να προσπαθούμε εμείς να λειτουργήσουμε με το υπόλοιπο 25% των αιθουσών του κτιρίου.

Καταλήγοντας, συμφωνούμε στο ότι είναι αναφαίρετο δικαίωμά σας να φροντίζετε για το καλό του σχολείου σας, αλλά το ίδιο ισχύει και για εμάς. Προτείνουμε, λοιπόν, να συγκαλέσουμε το συμβούλιο της σχολικής κοινότητας (οι πληροφορίες που έχουμε λένε ότι δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο στο παρελθόν) μαζί και με τον Περιφερειακό Διευθυντή και τον Διευθυντή Β/θμιας, για να προσπαθήσουμε να βρούμε μία λύση που να είναι προς όφελος της μάθησης για τα παιδιά μας.

Τίποτα δεν μας χωρίζει και δεν πρέπει να υπάρχει αντιπαλότητα ανάμεσα στους συλλόγους.

Αυτό που πρέπει, όμως, να διασφαλίσουμε όλοι μας είναι ότι οι μαθητές των δύο σχολείων δεν θα επηρεασθούν από τις προσπάθειες των δύο συλλόγων για καλύτερες συνθήκες, ο καθένας από την πλευρά του. Τα παιδιά πρέπει να είναι μονιασμένα, το ίδιο και οι σύλλογοι.