Ένα νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής με συγκεκριμένη στόχευση ξεκινά να δίνει καρπούς στη Μυτιλήνη και αυτό είναι πλέον ορατό στους πολίτες και στους επιχειρηματίες.
Όπως αναφέρει ο ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού και Επιχειρηματικότητας του Δήμου Μυτιλήνης, Νίκος Γιαννάκας, “το βασικότερο πρόβλημα με την τουριστική προβολή της Λέσβου τα προηγούμενα χρόνια ήταν ότι οι ενέργειες ήταν χωρίς σχεδιασμό και με βάση προσωπικές εκτιμήσεις ή προτιμήσεις και όχι πραγματικά δεδομένα και στατιστικά.
Για πρώτη φορά στην ιστορία τόσο του ενιαίου Δήμου Λέσβου όσο και του Δήμου Μυτιλήνης, καταφέραμε μέσα σε πέντε μήνες να φτιάξουμε από την αρχή ένα πρόγραμμα τουριστικής προβολής με συγκεκριμένη στόχευση, δράσεις που ξεπερνάνε τα όρια της παραδοσιακής διαφήμισης και με βάση μια εξειδικευμένη μελέτη marketing προορισμού.
Το στρατηγικό μας σχέδιο πήρε τη σύμφωνη γνώμη του ΕΟΤ, μόλις δύο βδομάδες μετά από την έγκρισή του από το Δημοτικό Συμβούλιο, κάτι που μας επιτρέπει να ξεκινήσουμε την εφαρμογή του άμεσα.
Μερικές από τις δράσεις:
Ψηφιακή καμπάνια μάρκετινγκ μέσω κοινωνικών δικτύων
Δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου με μικρής διάρκειας βίντεο και φωτογραφίες που προβάλλουν την εμπειρία της Λέσβου
Ενεργοποίηση όλων των προφίλ κοινωνικών δικτύων και του τουριστικού portal του Δήμου
Δημιουργία ενιαίας τουριστικής ταυτότητας
Στοχευμένη online διαφημιστική προβολή και προβολή σε παραδοσιακά μέσα
Δώσαμε προτεραιότητα στην ποιότητα και την μετρήσιμη αποτελεσματικότητα γι’ αυτό και το σχέδιο μας δεν είναι ένας τόμος ιδεών αλλά ένα σύνολο εφικτών και μετρήσιμων δράσεων με βάση τα κοινωνικά δίκτυα και τις σύγχρονες μορφές μάρκετινγκ και διαφήμισης.
Ευχαριστώ πολύ όσους δούλεψαν γι’ αυτό το αποτέλεσμα και τη Διεύθυνση Τουριστικής Προβολής του ΕΟΤ για την πολύ καλή συνεργασία .
Μόνο με πίστη στο πλάνο και πολύ δουλειά έρχονται τα ουσιαστικά αποτελέσματα”.