Η διαχείριση ενός εταιρικού λογαριασμού στα social media διαφέρει από εκείνη ενός προσωπικού. Η διαφορά εντοπίζεται κυρίως στο ότι κάθε μας δημοσίευση ή ενέργεια έχει έναν στόχο: να επικοινωνήσουμε στο κοινό μας το προϊόν ή την υπηρεσία της επιχείρησης μας και να δημιουργήσουμε δυνατούς διαύλους επικοινωνίας με τους εν δυνάμει πελάτες μας. Και αυτό πρέπει να το κάνουμε σωστά!
Υπάρχουν πάρα πολλές συμβουλές, από απλά… “tips” όπως οι ιδανικές ώρες δημοσίευσης, μέχρι ολόκληρες στρατηγικές διαχείρισης social media. Εδώ ωστόσο θα σταθούμε σε 5 πολύ απλές συμβουλές, για να χρησιμοποιείτε σωστά τους λογαριασμούς της επιχείρησης σας.
1. Μην ξεκινάτε ένα tweet με username
Αν γράψετε στο Twitter κάτι σαν “@chatzidiakos τι λες για… κλπ. κλπ.” τότε το tweet θα το βλέπετε μόνο εσείς, ο παραλήπτης και όποιος ακολουθεί και τους δυο σας! Αν πρέπει οπωσδήποτε να ξεκινήσετε ένα tweet με username βάλτε μια τελεία, πριν από αυτό. Για παράδειγμα “.@chatzidiakos ….”
2. Μην προγραμματίζετε τις δημοσιεύσεις σας με… ακριβή ώρα
Είναι καλύτερο να προγραμματίσετε μια δημοσίευση για τις 12 και 2 λεπτά απ’ ότι για τις 12. Έτσι θα “πέσουν” πάνω στις δημοσιεύσεις σας άνθρωποι, που βρίσκονται από συνάντηση σε συνάντηση. Πχ. αν έχω μια συνάντηση στις 11 το πρωί, μάλλον θα ελέγξω το Twitter μου 2-3 λεπτά πριν τη συνάντηση, άρα θα χάσω τη δημοσίευση των 11.
3. Ακολουθήστε όσους ασχολούνται με τις δημοσιεύσεις σας
Αν κάποιος κάνει retweet (επαναδημοσιεύει) τις δημοσιεύσεις σας, ακολουθήστε τον ή δηλώστε σαν αγαπημένο σας το συγκεκριμένο tweet.. Έτσι κερδίζετε ακόμα περισσότερους followers.
4. Να ελέγχετε ΠΑΝΤΑ τους όρους χρήσης του Facebook
Ειδικά για τις σελίδες, οι όροι χρήσης του Facebook αλλάζουν συχνά. Άρα είναι καλό να γνωρίζετε, όχι τι επιτρέπεται άλλα τι απαγορεύεται πριν κάνετε κάποια ενέργεια. Πχ. πριν από λίγο καιρό δεν μπορούσατε να ζητήσετε από τους χρήστες να κάνουν like σε μια φωτογραφία για να συμμετάσχουν σε ένα διαγωνισμό, άλλα τώρα επιτρέπεται.
5. Δηλώστε τη διεύθυνση σας στη σελίδα στο Facebook
Τι χειρότερο από το να μην μπορεί κάποιος χρήστης να βρει την διεύθυνση της επιχείρησης σας στο Facebook; Μπορείτε να τη δηλώσετε επίσημα και να εντοπίζεται αυτόματα μάλιστα, σε έναν χάρτη.