Δέκα χρόνια σταθερό ραντεβού με το ερεσιώτικο καλοκαίρι δίνει ο Δημήτρης Αϊβαζέλης, φέρνοντας πάντα μαζί του μια εντυπωσιακά πλούσια παραγωγή κοσμημάτων και έργων αργυροχρυσοχοϊας, την οποία εκθέτει στην Σκάλα της Ερεσού, προς τέρψη των οφθαλμών και των αγοραστικών διαθέσεων των επισκεπτών της.
Ξεκίνησε πριν περίπου 25 χρόνια, σπουδάζοντας την τέχνη της αργυροχρυσοχοΐας στον ΟΑΕΔ, περισσότερο επιδερμική όπως ο ίδιος ανέφερε επαφή, την οποία όμως έπειτα εμπλούτισε, εργαζόμενος σε επαγγελματικά εργαστήρια αργυροχρυσοχοΐας.
Σημείο σταθμός στάθηκε η επαφή του με την μικρογλυπτική σε κερί, την οποία διδάχθηκε ως μέθοδο μοντελοποίησης, ενώ αργότερα έλαβε και πιστοποίηση στην Γεμολογία (gemology).
Οι καλοκαιρινές ανάπαυλες από την παραδοσιακή εργασία στα εργαστήρια, αποτέλεσαν το εφαλτήριο της εποχικής επαγγελματικής δραστηριότητας του. Kύρια όμως αιτία για την συνέχιση της, υπήρξε η επαφή με τον κόσμο, με τον ιδιαίτερο χαρακτήρα που της προσδίδει η ανέμελη αυθόρμητη επικοινωνία και γνωριμία, η τυχαιότητα που γεννάει μικρές ιστορίες, οι οποίες τελικά δένονται με τα κοσμήματα του.
Διασημότητες όπως ο Τομ Χανκς, η Μενεγάκη, η Τσιντικίδου, ο Μπουτάρης αλλά και πολλοί άλλοι έχουν τιμήσει τα έργα του, στα πολλά ελληνικά νησιά από τα οποία έχει περάσει, πριν καταλήξει “ερεσόπληκτος” στη Λέσβο, όπως ο ίδιος παραδέχεται. Εν είδει μάλιστα επιστροφής στο νησί, χαμένη πατρίδα των προγόνων του, ο Δημήτρης είναι αποφασισμένος να προχωρήσει σύντομα στη δημιουργία ενός χώρου τέχνης στην Ερεσό, που εκτός από δικά του έργα, θα αποτελέσει και κοινό τόπο για άλλους καλλιτέχνες του νησιού, και μια προσπάθεια να βοηθηθεί η πλούσια καλλιτεχνική παράδοση του τόπου.
Ανάμεσα στα έργα του ξεχωρίζουν τα γυαλιά Ήφαιστος, γέννημα τριετούς έρευνας και ανάπτυξης, με ιδιαίτερο ύφος steampunk, επιρρεασμένο από τα σχέδια του Ιάπωνα Matsuda. Τα γυαλιά Ήφαιστος, είναι κατασκευασμενα από ασήμι και ανθρακονήματα και διατίθενται και μέσα από την σελίδα του στο Facebook: Ifaistos Jewellery
Τους χειμώνες του, τους περνάει στην Θεσσαλονίκη, μοιράζοντας το χρόνο του ανάμεσα στο εργαστήριο του και την τετράχρονη κόρη του, μια “γνήσια ερεσιώτισα” όπως ο ίδιος λέει.