Δεν του έφτανε που δεν μπορεί να βρει στέγη, τώρα το Μουσικό Σχολείο αντιμετωπίζει και άλλα προβλήματα ασυνεννοησίας.
Εδώ και ένα χρόνο, από τύχη δεν κατέρρευσε σοβάς στα κεφάλια των μαθητών ή των καθηγητών του σχολείου. Έτσι αφού πέρασε ένα εύλογο χρονικό διάστημα η αρμόδια υπηρεσία του Δήμου έβαλε μπρος για να επανορθώσει τις ζημιές στο σχολικό αυτό συγκρότημα.
Ο κάθε νοήμον άνθρωπος θα σκεφτόταν ότι τα συνεργεία θα βρισκόταν εκεί τις ώρες που δεν είναι οι μαθητές. Αρχικά για λόγους ασφάλειας και δεύτερον για λόγους υγείας. Δυστυχώς και σε αυτή την περίπτωση ο «ανάποδος χρόνος» της αρμόδιας υπηρεσίας έκανε ότι δεν ήταν δυνατόν!
Τα συνεργεία όχι μόνο λειτουργούσαν κατά τις σχολικές ώρες καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας, δεν δούλεψαν αργίες και Σαββατοκύριακα, ενώ κατά τα άλλα η καρκινογόνος σκόνη (όπως ειπώθηκε από πολλούς) διαχύθηκε στους χώρους, στις αίθουσες, στα όργανα…
Συγκεκριμένα η ροή των γεγονότων σύμφωνα με αυτά που μας είπαν οι γονείς έχει ως εξής:
Στις 17 Ιανουαρίου ήρθε συνεργείο από το Δήμο στο χώρο του μουσικού σχολείου και άρχισε να κατεβάζει ταβάνια και να ξύνει τοίχους, χωρίς κάποια προειδοποίηση σύμφωνα με τον Διευθυντή του Μουσικού Σχολείου. Ο λόγος είναι ότι εδώ και μήνες ή πάνω από χρόνο υπήρχαν κάποιες πτώσεις σοβάδων, 7 με 9 κρούσματα με αρκετούς μήνες διαφοράς μεταξύ τους και ευτυχώς, από καθαρή τύχη, ώρες που το σχολείο δεν λειτουργούσε.
Ο Διευθυντής του 5ου έκανε τις συνεννοήσεις με το Δήμο και από το γραφείο του κου Τζιμή στάλθηκε συνεργείο να διεξάγει εργασίες επισκευής σε ένα σχολείο κατά την ώρα της λειτουργίας του. Το αποτέλεσμα ήταν να εκκενωθούν αίθουσες και να προκληθεί μεγάλος πανικός αφού η σκόνη ήταν αρκετή και επικίνδυνη για την υγεία των μαθητών και καθηγητών.
Τα παιδιά μετέφεραν τα μουσικά όργανα σε ασφαλή αίθουσα και κάποια μαθήματα δεν έγιναν. Ο Διευθυντής του Μουσικού σχολείου συγκάλεσε γενική συνέλευση των καθηγητών και φώναξε και δύο εκπροσώπους του ΔΣ του Συλλόγου γονέων μουσικού. Εκεί αποφάσισαν να ζητήσουν από το Δήμο τα συνεργεία να έρθουν την επόμενη μέρα μετά το πέρας των μαθημάτων, όπως και έγινε. Το σχολείο όμως λειτούργησε μέσα στα μπάζα εκείνη τη μέρα.
Την επόμενη ο Διευθυντής πήγε αναγκαστικά το σχολείο εκδρομή προκειμένου να ολοκληρωθούν οι εργασίες. Την περασμένη Τρίτη τα παιδιά πήγαν στο σχολείο αλλά παρότι οι εργασίες είχαν τελειώσει τα μπάζα από τις εργασίες δεν είχαν καθαριστεί επαρκώς. Μπροστά σε αυτή την κατάσταση και βλέποντας την αδράνεια όλου του συστήματος τα παιδιά αποφασίζουν να κάνουν αποχή.
Τα ερωτήματα που προέκυψαν μετά από συζητήσεις που είχαμε με τους γονείς σε ένα τόσο απλό θέμα που η ασυνεννοησία του έκανε αξεπέραστο είναι τα εξής:
- Γιατί δεν ειδοποιήθηκε ο Διευθυντής του Μουσικού Σχολείου για τις εργασίες και δεν ζητήθηκε η γνώμη του για το χρόνο που θα γίνουν οι εργασίες;
- Ποιος από το Δήμο αποφάσισε και με ποιο σκεπτικό ότι επείγει τόσο πολύ η κατάσταση που πρέπει να γίνουν εργασίες σε ώρα λειτουργίας; Ποιος από το Δήμο παρέβλεψε τον κίνδυνο που εντρυφούσε αυτό για τα παιδιά από τις πτώσεις και την σκόνη;
- Γιατί δεν αντέδρασε ουσιαστικά κανείς πέρα από το να ρίχνει το μπαλάκι ο ένας στον άλλο;
- Με ποια εντολή από το Δήμο οι εργασίες συνεχίστηκαν παρά το αίτημα του Μουσικού σχολείου να πραγματοποιηθούν εκτός ωρών λειτουργίας του σχολείου (αναφερόμαστε σε Πέμπτη 26/1 και Παρασκευή 27/1);
- Γιατί δεν καθάρισε τελείως από τα μπάζα ο εργολάβος το σχολείο ώστε να είναι έτοιμο για λειτουργία την Τρίτη 31/1 αλλά “ανάγκασε” τους μαθητές να κάνουν αποχή;
-
Γιατί δεν κανόνισε ο Δήμος εργασίες σε σχολείο περίοδο που είναι κλειστό (Χριστούγεννα, Πάσχα, καλοκαίρι κλπ). Έχουν πρόφαση ότι έγινε κάτι έκτακτο και δυνητικά επικίνδυνο; Αυτό το ξέρει ο Τζιμής και ο Δ/ντης του 5ου σχολείου