Την παρακάτω καταγγελία μας την έστειλε αναγνώστης μας που ταξίδεψε πρόσφατα με το πλοίο Θεόφιλος. Όπως περιγράφει, το ταξίδι ήταν εφιαλτικό λόγω του ότι τα κλιματιστικά στο πλοίο δεν λειτουργούσαν με αποτέλεσμα όλοι οι επιβάτες να υποστούν μεγάλη ταλαιπωρία. Εμείς την δημοσιοποιούμε προς γνώση και συμμόρφωση όλων των εμπλεκομένων φορέων οι οποίοι ασχολούνται με τον τουρισμό και κατά καιρούς ψάχνουν να βρουν τις αιτίες που οι τουρίστες δεν επιλέγουν τη Λέσβο για τις διακοπές τους:
«Ονομάζομαι Αρχοντέλης Αριστείδης και έχω την τύχη να ταξιδεύω σήμερα 27/6/2014 με το πλοίο Θεόφιλος της ΝΕΛ στο δρομολόγιο του Μυτιλήνη-Λήμνος- Καβάλα. Το πρωί στις 6:00 κατά την είσοδο μου στο πλοίο όλα καλά (πρωινή δροσιά βλέπετε). Από τις 9:00 έως και τώρα που γράφω 14:30 όλοι στο πλοίο στάζουν από ιδρώτα και κάνουν αέρα γιατί σκάνε από τη ζέστη. Σε ερώτηση μου στο προσωπικό του καραβιού με ενημέρωσαν ότι έχει πρόβλημα το aircondition. Επειδή γίνεται χαμός από κόσμο και καθώς είναι ανοιχτό μόνο το εμπρός σαλόνι και η τρίτη θέση αποφάσισα να πάω στο χώρο υποδοχής που παίρνουμε τα κλειδιά για τις καμπίνες καθώς είχε κάποιες πολυθρόνες ελεύθερες. Με ενημέρωσαν πως απαγορεύεται να καθίσω και άμα ζεσταίνομαι να πάω έξω, και τους λέω είναι ντάλα ο ήλιος και γίνεται χαμός. Αυτοί επιδοτούνται και τρέχουν στα δικαστήρια. Απορώ γιατί πλήρωσα: για μεταφορά ή για σάουνα; Επισυνάπτω φωτογραφίες. Καταγγέλλω πάντες υπεύθυνους (να δω τι θα κάνουν όταν κάποιος λιποθυμήσει)».