Γράφει ο Γιάννης Ευσταθίου
Της χρονοκαθυστέρησης το ανάγνωσμα και ω του θαύματος ο φακελλος παραλήφθηκε μετά περίπου ένα μηνα. Η καταγγελία αναγνώστη μας συνοδευόμενη από τα στοιχεία που έφθασαν στην εφημερίδα Πολιτικά και στα politicaLesvos.gr κατέδειξε την επικρατούσα κατάσταση στα elta- courier αλλά και τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρονται οι υπάλληλοι του. Πριν περίπου 25 ημερες ο συμπολίτης μας παράγγειλε από τη Θεσσαλονίκη τ´ απαραίτητα ομοιοπαθητικά φάρμακα που χρειάζεται και τα οποία δεν υπάρχουν στα φαρμακεία της Μυτιλήνης. Η παραγγελία, όπως σημειώνει, έγινε έγκαιρα προς το φαρμακείο, γνωρίζοντας ότι τις ημέρες των εορτών υπάρχει πρόβλημα με την παράδοση. Το φαρμακείο τον ενημέρωσε ότι δέμα εσταλλει στις 30 Νοεμβρίου, σύμφωνα και με τα στοιχεία παραλαβής των elta- courier Κι ενώ το δέμα τις προηγουμενες φορες έκανε το πολύ τρεις ημέρες να φθάσει στη Μυτιληνη, αυτή τη φορά η καθυστέρηση ξεπέρασε κάθε προηγούμενο. Αφού παρήλθε το δεκαήμερο και δεν υπήρξε ειδοποίηση από τα Elia- courier ο καταγγελων επικοινώνησε με το φαρμακείο για να ρωτήσει τι έγινε. Η απάντηση ήταν ότι το δέμα στάλθηκε την επόμενη της παραγγελίας. Πέρασαν άλλες 10 ημέρες και ουδέν νεότερον από το μέτωπο. Στις 15 Δεκεμβρίου ο συμπολίτης μας, όπως τονίζει, δέχθηκε τηλεφώνημα από την Αθήνα και τον ρώτησαν αν είναι στη Μυτιληνη για να του στείλουν το δέμα, το οποίο, σύμφωνα με ενημέρωση που είχε από τον υπάλληλο, είχε πάει κατά λάθος στη Σύρο. Και παρόλο που μεσολαβησε μεγάλο χρονικό διάστημα ο φακελλος δεν έφθασε στον παραλήπτη. Την 22α Δεκεμβρίου 2020 τον ενημερώνουν ότι το δέμα έφθασε στη Μυτιληνη και μπορεί να το παραλάβει. Στη διάρκεια δε της τηλεφωνικής επικοινωνίας που είχε με την υπάλληλο, μόνο που δεν τον έβρισε όταν της ζήτησε εξηγήσεις. Τελικά, όπως είπε, αναγκαστικε να παραλάβει το φάκελο με τα φάρμακα και να πληρώσει και τα ταχυδρομικά. Όσο για την αποζημίωση που δικαιούται η υπάλληλος τον προέτρεψε να διαβάσει τα ψιλά γράμματα, τα οποία όμως ούτε εκείνη ήξερε τι … έγραφαν.
Κατά τ´ αλλά elta-courier και μη χειρότερα.