Με όραμα την τουριστική ανάπτυξη της πόλης ο Κώστας Αστυρακάκης μαζί με μια ομάδα νέων κι αξιόλογων προσώπων κατεβαίνει στην αρένα για τη διεκδίκηση της Δημαρχείας. Χθες έδωσε στη δημοσιότητα ένα έντυπο που περιλαμβάνει όχι το πρόγραμμά του για το Δήμο Μυτιλήνης αλλά μια αναδρομή στις παρεμβάσεις- δράσεις του κ. Αστυρακάκη ως Αντιδήμαρχος Πολιτισμού ενώ μέσα από τη νέα του σελίδα στο facebook ξεκινά την προεκλογική του εκστρατεία.
Όπως αναφέρει εξειδικευμένες δράσεις και παρεμβάσεις για τις Δημοτικές Ενότητες του νεοσύστατου Δήμου, θα εμπεριέχονται σε φυλλάδια που θα αφορούν την κάθε μια από αυτές.
“Η Μυτιλήνη αποτελεί τη μοναδική ίσως πρωτεύουσα νησιού που δεν διαθέτει οργανωμένο τουρισμό (Τσάρτερ με γκρουπ). Οι επιστήμονες του τουρισμού επισημαίνουν συνεχώς το πρόβλημα, λέγοντας πως μόνο αν η πρωτεύουσα αποκτήσει σε μόνιμη βάση οργανωμένο τουρισμό, τότε και το μέλλον του νησιού θα είναι πιο στέρεο και ασφαλές.
Ας συνειδητοποιήσουμε ότι κάποιες μορφές τουρισμού που εκδηλώνονται τη χειμερινή περίοδο – όπως είναι ο μαθητικός τουρισμός- συντελούνται έχοντας ως βάση τις πρωτεύουσες των νησιών, σε μεγάλες μονάδες -που εδώ στον τόπο μας που μπορούν να δημιουργηθούν σε περιοχές που ορίζει ΓΠΣ και αφού δοθούν τα κίνητρα που προαναφέραμε με την αλλαγή συντελεστών δόμησης ώστε να μην υπάρχει η πολυδιάσπαση των εκδρομέων σε μικρές μονάδες που δεν διαθέτουν και χώρους διασκέδασης-.
Η πρωτεύουσα λοιπόν, πρέπει με μια σειρά παρεμβάσεων να γίνει ελκυστική και να αποκτήσει οργανωμένο τουρισμό”.