Την εμπειρία της κατέγραψε η αναγνώστρια της εφημερίδας Σ. για όσα ενοχλητικά έζησε σε ένα από αυτά τα πλοία της γραμμής (που ακριβοπληρώνουμε για να κοιμόμαστε στρωματσάδα σε διαδρόμους και σκάλες).
“Σε κατάμεστο πλοίο από Αμοργό προς Πειραιά. Έχουμε κλείσει τα φτηνότερα εισιτήρια που μπορούσαμε, πηγαινελα, 2 ατομα, 1 μηχανακι
Τα οποία ειναι: 270 ευρώ
Στρώνουμε ένα σλιπινγκ μπαγκ κάτω γιατί το δρομολόγιο είναι 19.00 με 5 τα ξημερώματα. Στο λιμάνι της Σχοινουσας ανεβαίνουν 2 άτομα, κάθονται στις αεροπορικές τους (όπου πιο πέρα καθόμασταν ακόμα εμεις) το ένα πάει έξαλλο και βρίσκει το προσωπικό (το οποίο αποφεύγει να έρθει να μας κάνει παρατήρηση).
Λίγο μετά, ξανά πάει και έρχεται ένας υπάλληλος της blue star και μας λέει τα παράπονα. Λέμε πολυυυ ευγενικά ποιο είναι το πρόβλημα τους. Ο υπάλληλος λέει ότι δεν έχει πρόβλημα απλά δέχτηκε παράπονα. Λέμε στα άτομα τι τους ενοχλεί μιλάει το ένα από τα δύο πολύ απότομα ειρωνικά και υποτιμητικά -δε θα μιλήσω μαζί σου(!) Θέλω να απλώνω τα πόδια μου (που δεν έφταναν καν μέχρι εκεί που καθόμασταν).
Λέω ήρεμα (ακομα) ότι δεν έχετε κλείσει τίποτα άλλο περα απο τις αεροπορικές σας και πως ενοχλουμε; και μου λέει -αν έχεις κλείσει κατάστρωμα να πας εκεί ή να πληρώσεις για αυτές τις θέσεις.
Απαντάω ότι κάνει 52 ευρώ η θέση μου στο πάτωμα και είναι ντροπή σε μια τέτοια οικονομική συνθήκη να έχει τέτοιες απόψεις. Μου λέει -να μην πας διακοπές αν δεν έχεις λεφτά εγώ τι φταίω (!!!!) και εκεί πια κουράστηκα να φωνάζω και να προσπαθώ να τα πείσω, οπότε σηκωθήκαμε και κάτσαμε αλλού.
Στο μεταξύ οι υπάλληλοι της blue star μας ζητούσαν συγγνώμη και έλεγαν ότι δεν ήθελαν καν να έρθουν γι αυτό το απέφυγαν και την πρώτη φορά ακόμα και την παρατήρηση πόσο μάλλον να μας σηκωσουν. (Έστω!)
Τα κοινοποιώ όλα αυτά αρχικά επειδη ειμαι έξαλλη με την μικροπρεπεια κάποιων ανθρώπων, την πολιτικη τους ανάλυση, την προπαγανδα που εχουν φαει κλπ κλπ . Και δεύτερον για να είναι ενημερα και τα υπόλοιπα φτωχά άτομα ότι δεν δικαιούνται διακοπές!